Дійсно, створення учнівської роботи допомогло оцінити, наскільки складно виконати поставлене завдання, але виконання є приємним процесом. Зміна ролей корисна тим, що сам вчитель оцінює і час виконнання, і складність питань, і рівень володіння та викоритання ІКТ. Сворюючи завдання, стає зрозумілим: чи буде досягнута мета, чи чітко поставлнені цілі.
У процесі виконання робіт, гадаю, учні скоріш за все поглибляться у тему більше ніж я намагалася їх зорієнтувати, бо цей процес захоплює (процес дослідження, аналізу, а найголовніше, висловлення своєї думки.) Безумовно. досягти навчальних цілей допоможе вчитель (автор проекту). Думаю, це допоможе мені у реалізації навчальних проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий